Urzędnicy z Kłodzka informują, że z powodu remontu w Urzędzie Miejskim, wprowadzone zostaną zmiany w lokalizacji niektórych biur. Przeniesienia te będą miały miejsce od poniedziałku, 29 września 2025 roku. Celem tych działań jest kontynuacja usług publicznych w zmodernizowanej przestrzeni Urzędów, mimo trwających prac remontowych. Mieszkańcy są proszeni o uwzględnienie tych zmian w swoich planach wizyt.
W ramach reorganizacji, Straż Miejska przenosi swoje biuro na drugie piętro Urzędu Miasta, do pomieszczeń o numerach 220-222. Wejście do nowych biur odbywać się będzie klatką schodową, tak jak miało to miejsce wcześniej. Oczekuje się, że ta zmiana ułatwi dostęp do usług świadczonych przez lokalną Straż Miejską, jednocześnie pozwalając na kontynuację ich działalności w okresie remontu.
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych również zmienia swoją lokalizację. Od 29 września 2025 roku, biuro tego wydziału zostanie przeniesione do Centrum Aktywności Lokalnej, zlokalizowanego na ul. Waleriana Łukasińskiego 43. Przeprowadzka ma na celu zapewnienie lepszego dostępu dla mieszkańców korzystających z tych usług. Dodatkowo, Biuro Obsługi Ludności zostało przesunięte na pierwsze piętro Urzędu Miasta Kłodzka, do Sali nr 101, co powinno ułatwić mieszkańcom dostęp do najważniejszych informacji i pomocy.
Źródło: Urząd Miasta Kłodzko
Oceń: Zmiany w lokalizacji biur w Urzędzie Miejskim Kłodzko
Zobacz Także